HCare

Airbus Helikopteriniz teslim edildiği andan itibaren şirketin en temel görevi başlar: Müşteriye operasyonlarını etkin, emniyetli ve düşük maliyetli yapabilmesi destek ve servis görevi. Airbus Helikopterlerinin global müşteri servis ağı bu görevi başarmak için müşteriye özel ve rekabetçi çözümleri ayağına kadar getirir. HCARE en yüksek emniyet seviyesi ile tüm uçuşlarınızın başarı ile tamamlanmasının teminatıdır.

Airbus Helikopterleri %100 müşterisinin hizmetindedir. Şirket aşağıdaki konularda taahhüt veriyor.

• %100 planlı yedek parçaların zamanında teslimi
• %100 Müşterilerin iş ve ihtiyaçları ile ilgili Airbus Helikopter yetkilisi tarafından ziyareti
• %100 HUMS kırmızı alarm sorgulamalarına 24 saat içinde cevap
• %100 tüm müşteri taleplerine 7/24 cevap

Airbus Helikopterlerinin global ağı 150 ülkeye yayılmış ve buralarda 3000 üzeri müşterisine yıllık 3 milyon saat uçuş için lokal çözümler sunmaktadır.

Airbus Helikopterleri Material Management servisi yedek parça arzını takip etmek, tüm ürün yelpazesinin komponent tamiri ve overhaul işlemlerini sorunsuz idare etmek ve müşterilerin operasyon performansını zirvede tutmak amacındadır.

Airbus Helikopterlerinin bakım ve geliştirme iyileştirme çözümleri helikopterlerin maksimum operasyonel kalmasını ve sürekli yeni görev ihtiyaçlarına cevap vermesini ve en son teknoloji ile donatılmalarını sağlıyor.

Airbus Helikopterleri sürekli eğitim ve operasyonel servisini daha iyi uçuş emniyeti ve daha iyi maliyet etkinliği için geliştiriyor.

Airbus Helikopterleri hızlı ve tekin müdahale için 7/24 teknik destek veriyor. Gerek telefon üzerinden küçük bir tavsiye gerekse tecrübeli teknik temsilcileri ile Airbus her türlü teknik destek seçeneğinini sunuyor.

Airbus Helikopterleri geleceğe adımını müşterilerinin operasyonlarını geliştiren ve rekabetçiliklerini arttıran online hizmetlerle atıyor.

Airbus Helikopterlerinin Keycopter müşteri portalı helikopter idaresini sadece bir tıklama mesafesine getiren bir sizin iş ortağınızdır.